تزریق مزوتراپی چشم

۱۴۰۰/۶/۵

دلایل ظهور خطوط و حلقه های تیره چیست؟

سیگار کشیدن: تأثیر منفی سیگار کشیدن تنها به عملکردهای حیاتی بدن و سلامت عمومی محدود نمی شود ، بلکه به دلیل حساسیت شدید آن به گرد و غبار ، تأثیر منفی آن را بر طراوت پوست و پوست ، به ویژه ناحیه اطراف چشم ، افزایش می دهد. ، گرد و غبار و بخارات مضر.
رژیم نامتعادل: رژیم غذایی ناسالم بر کمبود بسیاری از مواد مغذی لازم برای پوست تأثیر می گذارد ، مانند ویتامین A ، که در تحریک گردش خون در ناحیه اطراف چشم مهم است و عدم مصرف روزانه آب کافی به ترویج مشکل خطوط ریز کمک می کند. و چین و چروک هایی که در ناحیه اطراف چشم در نتیجه کم آبی بدن ظاهر می شوند.
پیری: افزایش سن بر ترشح کلاژن و الاستین که برای حفظ شادابی پوست ، روشن شدن پوست و حفظ ظاهر جوان لازم است ، تأثیر منفی می گذارد ، که منجر به ظهور چین و چروک و خطوط ریز ، به ویژه در مجاورت چشم می شود. .
ساعات خواب نامنظم : بر برنامه خواب تأثیر می گذارد و تاب خوردن به اندازه کافی بر روی ظاهر پوست و جلال و شکوه آن به اندازه کافی نمی خوابد ، و به طور متوسط ​​تعداد ساعات خواب روزانه بین 6-8 ساعت در شب نیاز است.
بدخلقی: سلامت روان نقش مهم و محوری در تأثیرگذاری بر سلامت جسمانی و ظاهر خارجی ما به طور کلی دارد ، بنابراین احساس غم و اندوه ما برای مدت طولانی به وضوح در ظاهر بیرونی ما ظاهر می شود و باعث می شود در ظاهر بزرگتر ظاهر شویم ، زیرا باعث تسریع در ظاهر می شود. ظاهر چین و چروک در اطراف چشم.

تزریق مزوتراپی چیست؟
مزوتراپی تزریقی ( مزوتراپی ) یکی از روشهای آرایشی مدرن نسبتا است که بر اساس فرایند تزریق ویتامین ها ، مواد معدنی ، آنتی اکسیدان ها و سایر مواد طبیعی موثر مستقیماً در لایه سوم پوست ، جایی که رگ های خونی وجود دارد و روند جذب را تسریع می کند ، پایه گذاری شده است. از این مواد استفاده کنید و از آنها استفاده کنید ، و یک مزوتراپی تزریقی ارائه می دهد. مقدار زیادی هیدراتاسیون و تغذیه شدید به پوست ناحیه اطراف چشم ارائه می دهد ، زیرا به بهبود گردش خون در آنها کمک می کند ، و همچنین اشاره شد که روند پیری را به میزان قابل توجهی کند می کند.


کاندیدای تزریق مزوتراپی چه کسانی هستند؟
افرادی که به طور کلی از سلامت عمومی خوبی برخوردارند و از علائم دیگری رنج نمی برند که ممکن است مشکل افتادگی پوست دور چشم یا ظاهر شدن حلقه های تیره را ایجاد کند .
افرادی که از نظر ژنتیکی از مشکل حلقه های تیره رنج می برند و استفاده از داروهای پزشکی و دستور العمل های خانگی معروف برای آنها در غلبه بر این مشکل کمکی نکرده است.
افرادی که می خواهند خطوط ریز زیر چشم را از بین ببرند و ظاهری جوان تر و درخشان تر داشته باشند.
افرادی که از مشکل پف در پلک بالا و پایین ، چه از نظر ژنتیکی و چه اکتسابی رنج می برند ، و آرزو دارند که از این مشکل رهایی یابند.
افرادی که می خواهند مطابق با استانداردهای بین المللی زیبایی ، جوان تر و درخشان تر به نظر برسند.

فرایند تزریق چگونه است؟

اولین قدم: در ابتدا ، پزشک اقدام به عقیم سازی ناحیه اطراف چشم و برداشتن بقایای مواد آرایشی یا گرد و غبار معلق می کند و سپس ممکن است برای جلوگیری از احساس سوزن سوزن ، کمی بی حسی موضعی استفاده کند.
مرحله دوم : در مرحله بعد ، پزشک با استفاده از یک سوزن بسیار دقیق ، شروع به توزیع مقدار ماده ای که باید در زیر پوست اطراف چشم تزریق شود ، می کند.
مرحله سوم: در نهایت پزشک ناحیه عمل را ماساژ می دهد تا از توزیع مواد تزریق به خوبی اطمینان حاصل شود.برای رهایی از قرمزی و تورم می توان از کمپرس آب سرد برای مدت کوتاهی استفاده کرد .

مزایای تزریق مزوتراپی:
بازگرداندن شادابی پوست و ناحیه اطراف چشم: تزریق مزوتراپی کمک به بازگرداندن شادابی پوست صورت، به خصوص اطراف چشم، زیرا کمک می کند تحریک گردش خون در این منطقه است.
از بین بردن چین و چروک: تزریق مزوتراپی شامل تعدادی ویتامین و مواد مغذی است که به کاهش چین و چروک و خطوط ریز اطراف چشم کمک می کند.
کاهش سیاهی دور چشم: با تحریک گردش خون در ناحیه اطراف چشم و تامین تغذیه و آبرسانی لازم.
بازگرداندن اعتماد به نفس: مزوتراپی راه حل های موثری برای مشکلات مختلف پوستی ، به ویژه ناحیه اطراف چشم ، مانند سیاهی دور چشم ، چین و چروک و افتادگی پلک ارائه می دهد که به ظاهر بهتر فرد کمک کرده و اعتماد به نفس او را افزایش می دهد.
نرخ ایمنی بالا: تزریق مزوتراپی نرخ ایمنی بالایی را ارائه می دهد زیرا همه اجزای آن از مواد طبیعی استخراج شده است.
هزینه متوسط: هزینه تزریق مزوتراپی نسبت به سایر تکنیک های زیبایی و جراحی نسبتاً مقرون به صرفه است ، بنابراین در بسیاری از افراد بسیار محبوب است زیرا یکی از راه حل های مقرون به صرفه است.
معایب تزریق مزوتراپی:
راه حل کوتاه مدت نسبی: تزریق مزوتراپی یک راه حل نسبتاً کوتاه مدت است ، زیرا فقط برای دوره های کوتاه ، معمولاً بین 3 تا 5 ماه ادامه می یابد.
قرمزی و خارش: این یکی از خطرات احتمالی این تکنیک است و معمولاً با استفاده از برخی داروهای ضد حساسیت می توان با آن مقابله کرد.
التهاب و تورم: اغلب در اثر حساسیت شدید این ناحیه ، در بافتهای اطراف چشم مقداری التهاب و تورم جزئی ایجاد می شود و تورم را می توان از طریق کمپرس آب سرد و داروهای ضدالتهابی کاهش داد.
آلرژی: برخی از افراد به برخی از اجزای ماده تزریق شده حساسیت دارند ، بنابراین بهتر است قبل از انجام فرایند تزریق ، آن را از قبل روی یک تکه کوچک از پوست دست آزمایش کنید.


eye mesotherapy
..