تزریق حل کننده چربی

۱۴۰۰/۶/۵

آیا همیشه به دنبال بهترین ها هستید؟ آیا غذای سالم می خورید و ورزش می کنید؟ اما شما همچنان از حذف چربی سرسخت رنج می برید ، بنابراین باید از سوزن های حل کننده چربی استفاده کنید ، که نشان دهنده بدست آوردن اندامی ایده آل است که همیشه رویای آن را داشتید.

اگر از جراحی می ترسید ، مشکلی نیست ، بسیاری از روش های زیبایی دیگر مانند استفاده از سوزن های حل کننده چربی برای از بین بردن چربی در بدن شما وجود دارد.


منظور از تزریق لیپولیز
تکنیک لیپولیز سوزنی نسبتاً جدید است ، تقریباً بیست سال است که در بسیاری از کشورها از سوزن های لیپوساکشن لب در پاسخ به رژیم و ورزش استفاده می شود.

این شامل تزریق های متعدد از ناحیه ای است که باید با مقدار کمی اسید دئوکسیکولیک (DC) ، یک ماده مصنوعی مشابه مواد طبیعی در بدن که از طریق صفرا ترشح می شود و به سوزن های حل کننده چربی برای هضم و حذف چربی کمک می کند ، یا توسط استفاده از فسفاتیدیل کولین (PC) فسفاتیدیل کولین مشتق شده از سویا همراه با استفاده از بی حسی موضعی است و اخیراً توسط FDA تأیید شده است. در حالی که سوزن های حل کننده چربی به لایه زیر جلدی تزریق می شود.

مزوتراپی و سوزن های حل کننده چربی ، کارایی کامل را با حداکثر راحتی برای زنان و مردان تضمین می کند ، و همچنین احساس اعتماد به نفس در منحنی های بدن شما پس از خلاص شدن از توده های چربی مزاحم.


افراد ایده آل برای استفاده از سوزن های حل کننده چربی
برای اینکه نامزد مناسبی برای استفاده از سوزن باشید و از مزایای جادویی آن لذت ببرید ، ضخامت لایه سوزن روی پوست شما باید حداقل 1.5 سانتی متر و ترجیحاً 2.7 سانتی متر باشد ، در غیر این صورت خود را در معرض عوارض جانبی سوزن های حل کننده چربی قرار می دهید. ، و ضخامت سوزن های محلول در چربی را می توان به راحتی با استفاده از یک تست فشار و یا خرج کردن اندازه گیری کرد.

هنگام برخورد با لایه های نازک پوست مانند پوست ، لایه داخلی زانو یا هنگام برخورد با غبغب باید دقت شود. ، و همچنین آگاهی کامل از اسرار آن ، اساس موفقیت این عمل زیبایی است.

پزشک باید با احتیاط در بیماران مبتلا به اختلالات تغییر شکل بدن دچار اختلال بدشکلی باشد ، زیرا می دانیم که کلاس بیماران زود تشخیص داده نمی شود و باید علائم هشداردهنده ای را که ممکن است در تشخیص کمک کند در جلسه مشاوره ذکر شود.

استفاده از سوزن های حل کننده چربی در مناطقی با توده چربی سرسخت در فردی با وزن طبیعی خلاصه می شود ، یعنی این تکنیک لاغری و کاهش وزن نیست و این حقیقتی است که بیمار باید به خوبی متوجه شود.

مراحل استفاده از سوزن های حل کننده چربی

جراح پلاستیک مراحل زیر را دنبال می کند:

پزشک برای باریک شدن اندامی خطوطی را روی اندام ترسیم می کند و برخی نقاط را برای تعیین محل تزریق تعیین می کند.
پزشک ممکن است قبل از استفاده از سوزن ها برای کاهش درد و سوزن سوزن مقداری کمپرس سرد یا یخ به مدت 4 یا 5 دقیقه قرار دهد.
پزشک از تزریقات با عمق 1.5 سانتی متر در وسط بافت چربی و به روش سطحی ساده برای از بین بردن سلولیت مرتبط با تجمع سوزن های حل کننده چربی استفاده می کند که به سفت شدن پوست و جلوه جذاب آن کمک می کند. .
حجم محلول مورد استفاده در تزریق با توجه به ناحیه تزریق شده متفاوت است ، در مورد کمر ، ممکن است از 20 تا 30 میلی لیتر و در مورد دو چانه ، از 3 تا 6 میلی لیتر نیاز باشد.
پزشک از سونوگرافی قبل یا بعد از سوزن های لیپولیز برای تجزیه و تحلیل چربی استفاده می کند .
تزریق حل کننده برای چربی چانه

این یکی از تکنیک های زیبایی غیر جراحی برای حل چربی زیر چانه یا آنچه به چانه دوگانه معروف است ، است که در آن از اسید دئوکسی کولیک در چندین جلسه تعیین شده توسط پزشک ، بدون هیچ برش جراحی و بدون بهبودی طولانی مدت استفاده می شود.

برای اینکه کاندیدای ایده آل برای جراحی غبغب باشید ، باید بالای هجده سال سن داشته باشید که چربی زیر چانه شما وجود داشته باشد و از نظر سلامتی یا بلع جدی نداشته باشید و باید مشکلات بهداشتی و سابقه پزشکی خود را به پزشک خود اطلاع دهید.

آماده سازی برای استفاده از سوزن های حل کننده چربی چانه بسیار ساده است ، زیرا باید صورت خود را به طور کامل بشویید تا خطر عفونت کاهش یابد و از هرگونه دارویی که ممکن است به خونریزی مانند آسپیرین و ایبوپروفن کمک کند برای جلوگیری از کبودی احتمالی پس از تزریق.

در طول عمل ، پزشک برخی خطوط و نقاط را ترسیم می کند و در یک جلسه شما ممکن است به 20 ، 30 یا حتی 50 تزریق نیاز داشته باشید و تزریق ها تحت تأثیر بی حسی موضعی انجام می شود و ممکن است به چندین جلسه حداکثر تا شش جلسه نیاز داشته باشید.

در مورد عوارض جانبی آن ، آنها مانند سایر جراحی های زیبایی غیر جراحی هستند که ممکن است باعث کبودی یا تورم شوند ، اما اگر توسط پزشک غیر متخصص انجام شود ، در صورت لبخند زدن یا مشکل ، ممکن است منجر به آسیب عصب صورت یا عدم تقارن عضلات صورت شود.

سوزن های حل کننده چربی شکمی
اگر می خواهید شکم را لاغر کنید ، پزشک خطوط و نقاطی را روی شکم ترسیم می کند ، آنها را به یک قسمت فوقانی و تحتانی و اطراف ناف تقسیم می کند ، که راهی مطمئن برای لاغر شدن شکم و خلاص شدن از شر چربی آن و برجسته کردن مورد دلخواه آن است. ماهیچه ها یا آنچه به عنوان شش بسته شناخته می شود.

تعداد جلسات سوزن های حل کننده چربی با توجه به حجم چربی محلول متفاوت است و همچنین هزینه با توجه به حجم مایع مورد استفاده در تزریق متغیر است و ممکن است به طور متوسط ​​60 میلی لیتر محلول تزریق شده در طول یک بار مصرف شود. جلسه

مانند دیگر سوزن های حل کننده چربی ، این روش کاهش وزن نیست و ممکن است منجر به تورم یا کبودی شود و به سرعت از بین برود و بعد از آن می توانید کار روزانه خود را از سر بگیرید و هرچه بیشتر جراح پلاستیک را انتخاب کنید ، کمتر عوارض جانبی و عوارض احتمالی

عوارض جانبی استفاده از روش تزریق حل کننده چربی
ممکن است برخی از عوارض جانبی نادر مانند تورم یا تورم در ناحیه ای که می خواهید بعد از استفاده از سوزن های محلول در چربی آن را زیبا کنید ، احساس کنید و ممکن است خارش و دردی را احساس کنید که ظرف سه تا پنج روز به سرعت از بین می رود ، اما اگر یک پزشک متخصص انتخاب کنید ، شما از بسیاری از این عوارض جانبی جلوگیری خواهید کرد ، بنابراین باید در جستجوی جراح پلاستیک ماهر باشید.


fat dissolving injections
..