کلاژن برای داشتن گونه های برجسته

۱۴۰۰/۶/۴

فرایند بزرگ شدن گونه ها به منظور سفت شدن افتادگی لایه دوم (درم) سه لایه پوست است که حاوی ساختار کلاژن مسئول شادابی و کشش پوست است. کلاژن در عملیات سفت کردن پوست ، جوانسازی صورت ، ترمیم چین و چروک ، صاف یا فرورفته بودن لب ها و گونه ها و حتی در عملیات ترمیم و زیباسازی مو استفاده می شود.

کلاژن چیست؟ و سفت شدن لایه های پوست چگونه کار می کند؟

کلاژن یک پروتئین طبیعی در بدن است که در استخوان ها ، مفاصل ، رباط ها ، پوست ، مو یافت می شود و جزء اصلی لایه دوم پوست (درم) است ، جایی که شبکه ای از فیبرها را تشکیل می دهد که ساختاری برای رشد ایجاد می کند. سلولها و عروق خونی در لایه دوم. در دوره رشد و جوانی ، ساختار کلاژن سالم و کشسان است ، بنابراین در حین حرکت ماهیچه ها خاصیت ارتجاعی به پوست می بخشد و از شلی و انقباض پوست در حین حرکت جلوگیری می کند.

با افزایش سن و قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید و آلاینده های محیطی ، بدن شروع به تولید مقادیر کمی کلاژن و ضعیف شدن شبکه کلاژن موجود می کند ، علاوه بر تعداد زیادی حالت خنده یا اخم که بر شبکه کلاژن فشار می آورد و منجر به ضعیف شدن آن می شود و در نتیجه پوست تحت تأثیر قرار می گیرد و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و علائم پیری ظاهر می شود شروع از حلقه های تیره ، عبور از چین و چروک ها و افتادگی گونه ها ، و پایان خطوط عمیق روی صورت.

دو نوع کلاژن وجود دارد که یکی از آنها از منبع حیوانی (گاو) است که در تزریق کلاژن ، کرم و لوازم آرایشی رایج ترین است و دیگری از منبع انسانی است که بالاترین و کمترین قیمت را دارد. در احتمال عوارض جانبی مانند آلرژی و طولانی ترین اثر ، و دومی به نوبه خود به 3 نوع دیگر یعنی Otolgen ، Isologen. ، Dermalogen تقسیم می شود.


کلاژن برای برجسته کردن گونه ها چگونه استفاده می شود؟
تزریق کلاژن یکی از تکنیک هایی است که در عمل بزرگ شدن گونه های صاف و فرورفته استفاده می شود ، زیرا یکی از انواع پرکننده ها برای پر کردن فضاهای پوستی است که ناشی از ضعف شبکه کلاژن در لایه دوم است.

تزریق کلاژن یک فرآیند غیرجراحی است که در کلینیک های زیبایی در عرض چند دقیقه انجام می شود ، نیازی به بیهوشی ندارد و عوارض جانبی ندارد زیرا یک ماده طبیعی تولید شده در داخل بدن است و اثر آن از 6 ماه تا یک سال طول می کشد. پس از آن تزریق را می توان دوباره تکرار کرد تا نتایج حفظ شود.

پزشک محل تزریق کلاژن را در اطراف گونه ها قرار می دهد و کرم بی حسی موضعی را در اطراف این ناحیه قرار می دهد تا درد ناشی از تزریق را کاهش دهد. در عرض 30 تا 60 دقیقه از پایان جلسه ، پزشک زمان پیگیری و تکمیل تزریق را برای جلسه بعدی تعیین می کند.


چه کسانی کاندیدای استفاده از کلاژن برای گونه هستند؟
اگر از یکی از این علائم رنج می برید ، دیگر برای ملاقات با پزشک منتظر نمانید ، زیرا مداخله با سوزن کلاژن در موارد اولیه نتیجه بهتری به دست می آورد:

افتادگی گونه ها در اثر افزایش سن
گونه های فرورفته و صاف در نتیجه اندازه کوچک
ظاهر خطوط فرورفته صورت در ناحیه بین گونه ها و دهان
برآمدگی در حفره چشم در نتیجه افتادگی گونه ها.
بدون حساسیت به کلاژن که بعد از آزمایش حساسیت توسط جراح پلاستیک تزریق می شود.


collagen for cheeks
..