عمل های چاق کننده صورت چیست؟

۱۴۰۰/۶/۴

عملیات چاق کننده صورت عملی است که با هدف بازگرداندن طراوت و درخشندگی صورت ، از بین بردن چین و چروک و حفظ ظاهر جوانانه صورت می گیرد. عملیات درمانی برای افزایش اندازه صورت از تزریق موضعی تا برخی از نواحی صورت تا کاشت برخی ایمپلنت ها در صورت برای به دست آوردن نتایج دائمی.

انواع "پرکننده" یا فیلر هایی که به عنوان درمان چاق شدن صورت به صورت تزریق می شوند ، بین خود متفاوت هستند و نتایج بستگی به نوع مواد مورد استفاده در تزریق دارد. عملیات چاق شدن صورت به دو نوع اصلی تقسیم می شود ، یعنی:


تزریق فیلرها به صورت
این روشها شامل تزریق چربی اتولوگ استخراج شده از جاهای دیگر بدن یا تزریق فیلری مانند اسید هیالورونیک ، کلاژن یا برخی از پلیمرهای مصنوعی است. بزرگ کردن صورت یک روش غیرجراحی است که برای چاق شدن صورت با بی حسی موضعی و بدون نیاز به بیهوشی عمومی انجام می شود.

استفاده از برخی از ایمپلنت ها (استنت ها) در صورت
این شامل جراحی هایی است که با استفاده از بی حسی عمومی یا موضعی انجام می شود و در آن صورت با کاشت استنت های سیلیکونی در برخی از نقاط صورت که نیاز به تقویت یا افزایش اندازه دارند ، صورت متورم می شود. این عملیات با ماندگاری نتایج آنها به عنوان درمانی برای چاق شدن صورت مشخص می شود.

روشهای چاق کردن صورت

بسیاری از افراد به دلیل عوامل ژنتیکی صورت لاغری دارند ، زیرا فقدان چربی باعث برجسته شدن استخوان های صورت می شود. در موارد دیگر ، لاغری صورت نتیجه کمبود وزن است ، چه کاهش وزن ناشی از بیماری باشد یا از طریق رژیم کم کالری. در همه موارد ، برخی افراد باید صورت را چاق کنند . روشهای زیادی برای چاق شدن صورت وجود دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای چاق کردن صورت با انجام برخی ورزش ها
برای چاق شدن صورت از طریق تغذیه و افزایش کالری موجود در غذا.
روشهای مختلف چاق شدن صورت از طریق تزریق مستقیم برخی از مواد در صورت.
کاشت استنت در صورت.
برخی از دستور العمل های خانگی که برای چاق کردن صورت استفاده می شود ، که به عنوان ماسک روی صورت قرار می گیرند ، مانند گلاب و کره شی
راههای چاق کردن صورت از طریق ورزش
برخی تمرینات ساده و آسان وجود دارد که می توانید برای چاق شدن صورت ، با در نظر گرفتن تمرین روزانه آنها برای مشاهده نتیجه مثر ، تمرین کنید. برخی از راههای چاق کردن صورت از طریق تمرینات:

مقدار زیادی هوا را از طریق دهان خود خارج کرده و صورت خود را به عنوان بادکنک به مدت 15 ثانیه باد کنید ، سپس هوا را رها کرده و این تمرین را 5 بار تکرار کنید.
این شبیه تمرین اول است که در آن مقدار زیادی هوا می گیرید و گونه ها را باد می کنید ، اما ما هوا را مستقیماً از گونه ها خالی می کنیم و این کار را 10 بار سریع انجام می دهیم ، سپس هوا بازدم می کند و به طور عادی تنفس می کند. این تمرین 3 بار تکرار می شود.
در این تمرین ، دهان را با هوا پر می کنیم و سپس زبان را به مدت 15 ثانیه روی گونه ها به راست و چپ حرکت می دهیم ، اگر نفس کشیدن برای شما مشکل است ، هوا را خارج کرده و دوباره شروع کنید.
تمام هوا را در یک طرف صورت قرار دهید و سپس آن را به طرف دیگر منتقل کنید و این حرکت را به مدت 15 ثانیه تکرار کنید.
روزانه به آرامی گونه ها را از دو طرف به بالا و پایین فشار دهید.
علاوه بر این تمرینات ، پیروی از رژیم غذایی سالم و حذف سوء مصرف دخانیات و الکل نیز به بهبود پوست صورت کمک کرده و ظاهر جذاب تری به آن می بخشد.


روشهای چاق کردن صورت در خانه
راه های زیادی برای افزایش اندازه صورت در خانه از طریق دستور العمل های طبیعی مانند گلاب و کره شی وجود دارد که این روش ها عبارتند از:

استفاده از عسل : برای مرطوب کردن پوست با گلاب و کره شیا بسیار مفید است زیرا ظاهری چاق و سالم به نظر می رسد. عسل حاوی آنتی اکسیدان است که می تواند پوست شما را سالم کرده و سموم را به خوبی از بین ببرد. با مخلوط کردن چند تکه پاپایا با یک قاشق چایخوری عسل با یک فنجان گلاب و کره شیا می توانید از عسل برای افزایش اندازه صورت استفاده کنید ، سپس این مخلوط را به مدت 10 دقیقه روی صورت بگذارید و سپس آن را با آب ولرم بشویید. این دستور را هر روز صبح یکبار تکرار کنید. یا ، یک فنجان آب گرم را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و آن را یک بار در روز بنوشید.
استفاده از شیر: از آنجا که حاوی پروتئین ، مواد معدنی و ویتامین است که می توانید از آن برای داشتن یک چهره چرب دائمی استفاده کنید ، با ماساژ 15 دقیقه صورت با شیر سرد ، سپس نگه داشتن آن برای بیش از 5 دقیقه و شستشو با آب گرم اب. یا روزانه دو فنجان شیر کم چرب یا بدون چربی بنوشید.
غذاهای غنی از کربوهیدرات بخورید.
هر روز روغن هایی مانند روغن زیتون و روغن نارگیل را به رژیم خود اضافه کنید ، همچنین می توانید از روغن آووکادو ، روغن بادام ، روغن زیتون ، روغن نارگیل و روغن شیا برای ماساژ آرام بعد از لایه برداری صورت و شستن آن با گلاب استفاده کنید.
همیشه صورت را مرطوب کنید ، حداقل 8 لیوان آب در روز بنوشید ، از خشک شدن پوست خودداری کنید و از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

روشهای چاق کردن صورت از طریق تزریق
روش های زیادی برای افزایش اندازه صورت از طریق تزریق وجود دارد ، به دلیل وجود انواع پرکننده ها که به عنوان پرکننده صورت شناخته می شوند ، که می توان آنها را تزریق و داخل صورت پر کرد ، و این مواد عبارتند از:

کلاژن : این پروتئین طبیعی موجود در پوست است. از بافتهای نرم ساخته شده از پوست گاو تصفیه شده ساخته شده است. برای پر کردن چین و چروک ، خطوط و زخم های صورت استفاده می شود. جذب بدن می شود.
هیالورونیک اسید : این پرکننده طبیعی است که از قبل در بدن ما وجود دارد و چندین شرکت آن را با نام های تجاری مانند Restylane و Juvederm تولید می کنند.
تزریق Sculptra Sculptra: تزریق ساخته شده از صنعت اسید لاکتیک ، اولین تزریق مورد تأیید FDA برای بازگرداندن حجم صورت از دست رفته (تصحیح آتروفی چربی) در افراد مبتلا به HIV.
تزریق Captique: برای پر کردن چین و چروک های متوسط ​​تا شدید صورت و بینی در اطراف بینی و دهان استفاده می شود ، بافت های نرم هستند که برای افزایش حجم به مناطق خاصی از صورت تزریق می شوند. از اسید هیالورونیک غیر حیوانی گرفته شده است .
تزریق هایلافرم: چین و چروک های متوسط ​​تا شدید اطراف بینی و دهان را پر می کند ، یک پرکننده پوستی اصلاح شده شیمیایی ساخته شده از اسید هیالورونیک. طراحی شده برای صاف کردن موقت سطح پوست.
تزریق Radiesse: یک پرکننده مصنوعی پوستی ساخته شده از کلسیم هیدروکسی آپاتیت برای اصلاح چین و چروک ها و چین های متوسط ​​تا شدید. این تزریق طولانی ترین پرکننده است زیرا بدن در اطراف خود کلاژن تشکیل می دهد که به مناطق تزریق شده حجم می بخشد.
چربی اتولوگ : این چربی از بدن انسان استخراج می شود و یکی از روش های ترجیحی برای افزایش اندازه صورت است ، زیرا باعث ایجاد واکنش های آلرژیک در فرد نمی شود ، زیرا یک ماده طبیعی است که شیمیایی درمان نمی شود. و از ناحیه دیگری از بدن فردی که قرار است پرکننده به او تزریق شود گرفته می شود ، سپس چربی دوباره به صورت تزریق می شود. عیب این نوع پرکننده ها این است که مدت زمان زیادی دوام نمی آورد و هزینه های آن به دلیل وجود لیپوساکشن قبل از تزریق ، که فرآیند استخراج چربی خود از ناحیه دیگری است ، زیاد است. بدن
این مواد صورت را پر کرده و به از بین بردن چین و چروک ، افزایش حجم صورت و از بین بردن جای زخم کمک می کند. یک جراح پلاستیک می تواند به شما بگوید که چه چیزی برای شما مناسب است.


چه کسانی کاندید فرایند چاق شدن صورت هستند؟
انتخاب روش مناسب افزایش سایز صورت برای بیمار مناسب باید در نظر گرفته شود و به طور کلی بیمارانی که به چاق شدن صورت روی می آورند ، بیماران سالمی هستند که به طور کلی از وضعیت سلامتی خوبی برخوردار هستند و از هیچ مشکلی رنج نمی برند. بیماری های مزمن. هنگام انجام عمل باید آنها سیگاری نباشند و اهداف عمل باید از نظر نتایج احتمالی واقعی باشند.

کسانی که علائم پیری مانند خطوط عمیق در اطراف بینی و دهان ، چین و چروک های ناشی از سیگار کشیدن در اطراف دهان ، کاهش اندازه گونه ها ، لب های نازک یا چانه نازک و تیز را نشان می دهند. معمولاً کسانی که برای افزایش سایز صورت به جراحی روی می آورند ، بالای سی و پنج سال سن دارند ، اما این شرایط محسوب نمی شود ، برخی از افراد در بیست سالگی ممکن است به دلیل رنج کشیدن از روش چاق شدن صورت استفاده کنند. نازک شدن شدید صورت از بدو تولد ، یا به دلیل اینکه مقدار زیادی از وزن خود را از دست داده اند ، و باعث نازکی شدید در ناحیه صورت می شود.


مراحل عمل چاق شدن صورت
اولین قدم در فرایند چاق شدن صورت با تزریق فیلرها ، تمیز کردن کامل صورت است و پس از آن فرآیند بی حسی موضعی با استفاده از کرم های بی حسی موضعی یا اسپری بی حسی موضعی انجام می شود.
مرحله دوم فرآیند تزریق است و اغلب تزریق در هر نقطه از صورت چند دقیقه طول می کشد.
در نهایت ، گام سوم این است که صورت را تمیز کنید و هرگونه باقی مانده از نقاط تزریق را بردارید. نتایج بلافاصله پس از اتمام فرآیند ظاهر می شود.
چاق کننده صورت با استفاده از استنت های سیلیکونی

اولین قدم در این فرایند بیهوشی است. انتخاب بین بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی است.
سپس یک برش کوچک در مکان های از پیش تعیین شده برای قرار دادن استنت ها ایجاد می شود.
پس از آن ، پزشک استنت ها را در مکان های مناسب قرار می دهد
در نهایت ، برش بسته می شود. پانسمان مناسب قرار می گیرد.
در آن صورت عمل به پایان می رسد و بیمار وارد مرحله بهبودی و بهبودی از عمل می شود.
نتایج پس از انجام درمان چاق کننده صورت
نتایج بلافاصله پس از اتمام فرایند تزریق در مورد تزریق فیلرها ظاهر می شود. در مورد ایمپلنت های سیلیکونی ، نتایج به محض برداشتن پانسمان جراحی و برداشتن پانسمان ظاهر می شود.

در مورد تزریق با "پرکننده" یا چربی های طبیعی ، نتایج به مدت 6 ماه تا یک سال به طول می انجامد. در مورد تزریق با برخی از پلیمرهای صنعتی ، نتایج ممکن است تا دو سال یا بیشتر ادامه یابد. در نهایت ، در مورد نتایج استنت های سیلیکونی ، آنها دائمی هستند و بعد از پایان کاشت نیازی به تکرار ندارند.


خطرات و عوارض احتمالی چاق شدن صورت
اگرچه عملیات چاق شدن صورت به طور کلی بی خطر تلقی می شود ، اما مانند سایر تکنیک های درمانی شامل برخی خطرات و عوارض می شود. برخی از بیماران ممکن است واقع بینی کافی برای تجسم نتایج نداشته باشند و بنابراین از آنها راضی نیستند. از یک سو ، و از سوی دیگر ، خطرات انجام این عمل وجود دارد با جراح بی تجربه ، ممکن است باعث عدم تقارن صورت یا سایر مشکلات زیبایی یا پزشکی شود.

ذکر شده است که هر چه مدت ماده ای که در پوست تزریق یا کاشته می شود بیشتر طول بکشد ، خطرات و آسیب های احتمالی بیشتر است. مواردی از نشت پرکننده زیر چشم به سیاهرگ ها و اعصاب ناحیه چشم گزارش شده و تأثیر دائمی داشته است.

مواردی نیز ثبت شده است که در آن مواد "پرکننده" در نتیجه حمله بدن و رد آن به گرانولوم تبدیل شده اند. همچنین خطرات آلرژی و خطر قرار گرفتن در معرض توده های صورت در نتیجه تزریق اشتباه وجود دارد.

در مورد افزایش اندازه صورت با قرار دادن استنت های سیلیکونی ، خطرات جراحی های شناخته شده را با خود به همراه دارد. این موارد ، به عنوان مثال ، خطرات بیهوشی و خطرات عفونت بعد از عمل را شامل می شود. و خطرات حمله بدن به استنت ها و رد آنها. همچنین خطر از دست دادن حس در برخی از مناطق صورت ، یا بی حسی دائمی یا سوزن سوزن شدن در صورت وجود دارد.


face fattening
..